محصولات اصل را از سایت متدکالا دریافت نمایید

محصولات اصل را از سایت متدکالا دریافت نمایید

08644223818

نحوه استفاده از سرم ضد جوش آزلائیک اسید متد + طرز استفاده سرم ضد جوش متد

آزلائیک اسید چیست؟ برای شمایی که از جوش های صورتتان خسته شده اید و دوست دارید پوستی زیبا، شاداب و روشن داشته باشید، Azelaic Acid بهترین گزینه است! این ماده شیمیایی می تواند آثار جوش را از بین ببرد و مانع از بروز جوش های ادامه مطلب

نحوه استفاده از سرم ضد جوش آزلائیک اسید متد + طرز استفاده سرم ضد جوش متد
بازدید 625

آزلائیک اسید چیست؟ برای شمایی که از جوش های صورتتان خسته شده اید و دوست دارید پوستی زیبا، شاداب و روشن داشته باشید، Azelaic Acid بهترین گزینه است! این ماده شیمیایی می تواند آثار جوش را از بین ببرد و مانع از بروز جوش های جدید شود. کنترل چربی پوست، تقویت رشد مو، کاهش التهاب و درمان بیماری های پوستی روزاسه و هایپرپیگمنتاسیون، از دیگر معجزات این ماده می باشد. اگر از لک ها و جوش های صورت خود رنج می برید، خرید سرم آزلائیک اسید متد را امتحان کنید! البته یادگیری نحوه مصرف و شناخت دقیق این ماده می تواند تاثیر زیادی در نتیجه نهایی داشته باشد.

آزلائیک اسید چیست؟

آزلائیک‌اسید ، ترکیبی شیمیایی است که در فرمولاسیون اکثر محصولات مراقبت از پوست بخصوص سرم های ضد جوش به کار می رود. با اینکه این ماده را می توان در برخی مواد خواکی مانند گندم، جو و… یافت، اما امروزه بیشتر افراد از محصولات حاوی آن استفاده می کنند. از ویژگی های بارز آزلائیک اسید ، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. درمان جوش های صورت
  2. رفع جای جوش
  3. لایه برداری پوست
  4. دارای خاصیت ضد التهاب
  5. درمان لک و تیرگی
  6. دارای آنتی اکسیدان
 

کاربردهای آزلائیک اسید برای بدن

کاربرد آزلائیک اسید چیست؟ خیلی از افراد تصور می کنند آزلادرم برای درمان چین و چروک صورت نیز مفید است، در صورتی که این باور غلط است. آزلائیک‌اسید برای کاهش جوش، رد جوش، رفع التهاب و درمان بیماری های پوستی نامبرده شده کاربرد دارد. اگر شما به دنبال محصولی با خاصیت ضد پیری هستید،

درمان جوش، اصلی ترین دلیل استفاده از آزلائیک‌ اسید

آزلائیک اسید به دلیل دارا بودن خاصیت ضد باکتریالی ، می تواند مانع از رشد باکتری های موجود در پوست شود، از همین رو با بروز جوش و آکنه مخالفت می کند. همچنین این ماده با تولید سلول های جدید، رد پای جوش های صورت شما را از بین می برد!

کنترل چربی، مزیتی دیگر از آزلائیک‌ اسید

یکی از بهترین محصولاتی که در درمان جوش های سرسیاه به داد شما می رسد، سرم های آزلائیک اسید است. این محصولات می توانند چربی بیش از حد پوست را کاهش داده و از بروز عارضه های پوستی ناشی از چربی جلوگیری کنند.

آزلائیک، بهترین راه برای درمان بیماری پوستی روزاسه

آزلائیک چون خاصیت ضد التهابی دارد، به همین دلیل می تواند تورم رگ های خونی، انسداد منافذ پوستی و عفونت های ناشی از بیماری ازلائیک اسید را بهبود بخشد. خیلی از پزشکان در درمان بیماری روزاسه، سرم آزلائیک‌اسید را تجویز می کنند، چون این محصول خاصیت تحریک پذیری کمتری نسبت به باقی محصولات پوست دارد.

درمان هایپرپیگمنتاسیون با ازلائیک اسید

ممکن است التهابات ناشی از جوش های صورت، منجر به بیماری هایپرپیگمنتاسیون شود. در چنین شرایطی می توان با کمک آزلائیک اسید، از تجمع چربی جلوگیری کرد و تیرگی های پدید آمده را کاهش داد.

کاهش التهاب

ویژگی بارز محصولات حاوی آزلائیک اسید چیست؟ در پاسخ باید گفت: کاهش التهابات ناشی از جوش، اگزما و… از وظایف اصلی آزلادرم است. این ماده مانع از تحریک پذیری پوست شما می شود.

کمک به رشد مو!

شاید تا به حال کمتر شنیده باشید اما اسید آزلائیک، فعال شدن کاتالاز را تحریک می کند و از طریق تنظیم ژن Gli1 و Gli2 mRNA و پروتئین Shh باعث رشد مو می شود.

احیاء سلول های پوست

محصولات حاوی Azelaic Acid در کنار خواص ضد باکتریالی و ضد التهابی، می توانند ترمیم سلول های پوستی را نیز هدف قرار دهند. با استفاده از این ماده، ملانین پوست شما کاهش یافته و تیرگی های صورتتان از بین می رود. از همین رو می توان گفت با مصرف آن پوستی شاداب تر و روشن تر را تجربه خواهید کرد.

نحوه مصرف و طرز استفاده از سرم ضد جوش آزلائیک اسید متد :

1. شستن صورت

اولین قدم در نحوه استفاده از سرم ضد جوش آزلائیک اسید  ، شستن درست صورت است. شما برای این کار می توانید از یک پاک کننده ملایم استفاده کنید. به این صورت که ابتدا صورت خود را با آب ولرم بشویید، سپس یک شوینده ملایم (فیس واش) مناسب پوست را روی صورتتان بمالید و در نهایت پوست را کامل آبکشی کنید. دلیل شستشو این است که اگر پوست تان تمیز و عاری از آلودگی و چربی باشد، سرم بهتر جذب می شود.

2. استفاده از سرم ضد جوش آزلائیک اسید

بعد از پاکسازی صورت، مقداری از سرم ضد جوش متد را صورت خود زده و با انگشتان دست آن را روی تمام پوست پخش کنید. برای جذب کامل سرم آزلائیک متد بهتر است چندین دقیقه صبر کنید و بعد از دیگر محصولات استفاده نمایید.

3. مصرف مرطوب کننده

بهترین کرم بعد از مصرف آزلائیک اسید چیست؟ کرم های آبرسان یا مرطوب کننده بهترین گزینه هستند، چون نه تنها از خشکی و ملتهب شدن پوست صورت جلوگیری می کنند، بلکه تاثیر آزلائیک اسید را نیز افزایش می دهند. پیشنهاد می شود برای زمان هایی که می خواهید از منزل خارج شوید، حتما کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

بهترین محصول حاوی Azelaic Acid

محصولات مختلفی در مدل های گوناگون سرم، پماد، ژل و… حاوی آزلائیک‌اسید تولید می شوند. اگر بخواهیم یکی از محبوب ترین برندها را نام ببریم، قطعا سرم آزلائیک اسید متد با مواد اولیه ایتالیایی در اولویت قرار می گیرد.

معرفی سرم ضد جوش متد 

ویژگی‌ها و خواص سرم ضد جوش متد حاوی آزلائیک اسید اصل

✔رفع جوش های سر سیاه، قرمز و التهابی با اثر طولانی مدت ✔روشن کنندگی عالی پوست ✔یکدست سازی رنگ پوست ✔ از بین بردن لکه‌های تیره ✔پیشگیری از ایجاد جوش های جدید ✔ با خاصیت آنتی اکسیدانی ✔ از بین بردن انواع تیرگی‌های پوست ✔ کاهش قرمزی پوست ✔ التیام بخش تسکین دهنده پوست ✔ لایه بردار ملایم و موثر پوست ✔ عدم تحریک بافت پوست ✔ کاملاً وگان و بدون تست بر روی حیوانات ✔ فاقد ترکیبات مضری همچون: گلوتن، پارابن و غیره لک متد 240 1 - نحوه استفاده از سرم ضد جوش آزلائیک اسید متد + طرز استفاده سرم ضد جوش متد
حجم ۱۸ میلی لیتر
ترکیبات 15% آزلائیک اسید ۲% زینک PCA هیالورونیک اسید ۲%سالیسیلیک اسید ویتامین ب ۵ ویتامین ب ۳ شیرین بیان آلانتوئین ۲% چای سبز اوره سدیم PCA
نحوه مصرف روش مصرف سرم ضد جوش و روشن کننده پوست متد حاوی آزلائیک دردرمان آکنه معمولا روزی دو بار توصیه می شود . هر بار پوست را با آب و صابون شسته و خشک نمایید و لایه نازکی از سرم آزلائیک را روی مناطقی که آکنه دارد به آرامی بمالید و ماساژ دهید و سپس دست ها ی خود را به خوبی بشویید. مقادیر مصرف ذکر شده ممکن است توسط پزشک تغییر یابند.در افراد با پوست حساس ، استفاده از دارو روزی یک بار توصیه می شود
   Lightening Serum (Azelaei acid)
%D8%B3%D8%B1%D9%85 %D8%B6%D8%AF %D8%AC%D9%88%D8%B4 %D9%88 %D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86 %DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87 %D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA %D9%85%D8%AA%D8%AF %D8%AD%D8%A7%D9%88%DB%8C %D8%A2%D8%B2%D9%84%D8%A7%D8%A6%DB%8C%DA%A9 300x200 - نحوه استفاده از سرم ضد جوش آزلائیک اسید متد + طرز استفاده سرم ضد جوش متد images - نحوه استفاده از سرم ضد جوش آزلائیک اسید متد + طرز استفاده سرم ضد جوش متد

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید