محصولات 💯 اصل با جدیدترین تاریخ تولید ارسال خواهد شد 

محصولات 💯 اصل با جدیدترین تاریخ تولید ارسال خواهد شد 

08644223818

معرفی قویترین کرم های ضدلک بازار

یکی از پر تکرارترین سوالات در مورد کرم ضد لک این است که: “بهترین کرم ضدلک صورت چیست؟” ، “آیا کرم ضد لک قوی ایرانی هم میتونن برای درمان مناسب باشن؟” از آنجایی که موضوع لک و تیرگی های و انتخاب کرم های ضدلک صورت یکی ادامه مطلب

قویترین کرم ضدلک
بازدید 3384
یکی از پر تکرارترین سوالات در مورد کرم ضد لک این است که: “بهترین کرم ضدلک صورت چیست؟” ، “آیا کرم ضد لک قوی ایرانی هم میتونن برای درمان مناسب باشن؟”
از آنجایی که موضوع لک و تیرگی های و انتخاب کرم های ضدلک صورت یکی از شایعترین مشکلات پوستی مردم ایران است و درمان آن نیاز به پکیج های درمانی و زمانی بین 4-6 ماه دارد، در نتیجه لازم است که در انتخاب کرم ضد لک قوی علاوه بر موضوع کیفیت به موضوع قیمت و بصرفگی نیز توجه شود.
چند محصول پایه و اساسی در هر پکیج درمان لک باید قرار بگیرد که شامل: کرم ضد لک و روشن کننده، شوینده روشن کننده، ضد آفتاب قوی و آبرسان مغذی می باشد.
در این مقاله به شما چند مدل از بهترین و موثرترین کرمهاهای روشن کننده و ضد لک بازار که در پکیجهای درمان لک نیز از آنها استفاده کرده ایم و خوشبختانه نتایج خوبی از آنها دریافت کرده ایم بپردازیم.


⚡لطفا برای انتخاب محصول مناسب ابتدا مقاله را کامل و دقیق مطالعه کنید.

دلایل ایجاد لک و تیرگی های پوستی

قبل از معرفی و مقایسه 3 کرم ضد لک بازار ایران در این مقاله،  اول لازم است به زبان ساده پروسه لک شدن پوست را متوجه شویم، و بعد از آن انتخاب و مقایسه کرم ها خیلی ساده تر می شود.
در حالت طبیعی، در لایه های زیرین پوست سلول های تولید کننده رنگ پوست وجود دارند. دانه های رنگ تولید شده در این سلول ها از طریق بافت های اتصال پوست از عمق پوست به لایه های بالایی و سطح پوست می آیند و رنگ پوست را شکل می دهد.

دو دلیل عمده در ایجاد لک و تیرگی زیر پوست:

✔️ تولید بیش از حد رنگدانه ها زیر پوست: که شامل مسائل هورمونی، بارداری، مسائل ژنتیک، مصرف بعضی داروها و … می شود.

✔️ تیره شدن رنگدانه های سطح پوست: که شامل آفتاب سوختگی یا ماندن طولانی زیر آفتاب، مصرف بعضی داروها، بعضی بیماری های پوستی، لک ناشی از جای جوش و … می شود.

انوع لک صورت

به طور کلی می توان انواع لک را به صورت زیر دسته بندی کرد:

 

لک - معرفی قویترین کرم های ضدلک بازار

 

1) کک و مک (freckle):

یک نوع افزایش تولید رنگدانه ی ملانین که تحت تابش طولانی مدت نور خورشید رخ میدهد و معمولا اندازه ضایعه های کک و مک بزرگ نمیشوند و در ابعاد کوچکی باقی می مانند اما مقدار انها ممکن است زیاد شود. این نوع لکها در کودکی نیز نمایان میشوند و زنتیک در ایجادآنها نقش دارد. کک و مک در تابستان که تابش نور خورشید شدیدتر است بیشتر میشود و در زمستان کاهش می یابد.

تدابیر درمانی: مصرف همیشگی ضد آفتاب قوی و مصرف داروهای بی رنگ کننده پوست مانند هیدروکینون 2-4 درصد یا سایر کرمهای ضد لک قوی حاوی آربوتین، رزورسینول و…

2)  لک بارداری (ملاسما) : 

این نوع از لک نیز در اثر افزایش ملانین سازی که زمینه اختلال ژنتیکی تا 50% در آن موثر است و تحت تاثیر عاملی مانند حاملگی، مصرف برخی داروها مثل داروهای هورمونی، ضد صرع و استرسهاس روحی در نواحی باز بدن مثل صورت و گردن رخ میدهد. معمولا لکهای ملاسما به شکل قرینه در صورت (مثلا دو طرف گونه) پدیدار میشوند و رنگ خاکستری، قهوه ای روشن دارند و بیشتر در پیشانی گونه، پل بینی، لب فوقانی یا چانه ایجاد میشوند. به این لکها “ماسک بارداری” نیز می گویند زیرا معمولا بعد از بارداری و زایمان بر روی پوست ظاهر میشوند.

تدابیر درمانی: دوره درمانی 3-6 ماهه دارند و باید تا حد امکان از مصرف قرصهای ضد بارداری خوردداری شود. درمان باید بعد از دوره بارداری و شیردهی انجام شود و در مصرف لوازم آرایش دقت داشت، همچنین از نور مستقیم خورشید بدون ضد آفتاب خودداری کرد . مصرف داروهای حاوی هیدروکینون و ترتینوئین یا سایر کرمهای ضد لک قوی به درمان این نوع لک کمک میکنند و پس از محو شدن لکها باید از روتینهای روزانه پوست مستعد لک استفاده نمود تا لکها برنگردند.

3) لک آفتاب سوختگی (لنتیگو) :

بر خلاف لکهای نوع کک و مک، لک لنتیگو نوعی لکهای دائمی هستند که میتوانند به شکل خال هم ایجاد شوند . – لک هایی دایره ای شکل و معمولا به رنگ قهوه‌ای تا سیاه که ممکن است تدریجی یا به یکباره ایجاد شوند. مهمترین عامل ایجاد این نوع لکها آفتاب است اما ممکن است ژنتیک و سندرومهای سیستمیک هم در آن نقش داشته باشد. این لکها با افزایش سن بیشتر میشوند. افراد مبتلا به لکهای لنتیگو، بیشتر از سایر افراد مستعد ابتلا به سرطان پوست هستند. افراد با پوست روشن و بور بیشتر درگیر این نوع لکها هستند.

تدابیر درمانی: خالهای لنتیگو را میتوان از طریق بیوپس یا جراحی درمان کرد. کرمهای ضد لک و روشن کننده پوست، لیزر و کرایوتراپی از روهای درمان این نوع لکها هستند.

4) لک و پیس (برص یا ویتیلیگو):

لکهایی به رنگ سفید یا شیری که معمولا بین 20-30 سالگی رخ داده و زمینه ژنتیک در آن نقش مهمی دارد. این لکها در کل بدن مانند لبها، پلکها، ناف، آلت تناسلی زنان و مردان، دستها و پاها رخ میدهد.

تدابیر درمانی: مصرف مرتب ضد آفتاب، درمان با ترکیبات کورتون و موادی مانند بنزوکینون، هیدروکینون و … که فقط پزشک متخصص پوست و مومیتواند آن را تجویز کند.

5) نووس (مادرزادی):

به لک ماه گرفتگی شناخته می شوند و از زمان تولد بر روی پوست نوزاد ظاهر میشود. معمولا رنگ قرمز یا قهوه ای هستند.

مکانیسم اثر بهترین کرم های ضد لک ایرانی

کرم های ضد لک و روشن کننده برای اینکه بتوانند لک را از بین ببرند باید یکی یا هر دو عامل بالا را از بین ببرند، در نتیجه به یکی از 6 روش زیر باعث از بین رفتن لک می شوند.

1) سلول های رنگ ساز را از بین می برند. (هیدروکینون، آربوتین، آزلائیک اسید)

2) با فریب دادن سلول های رنگ ساز، به سلول ها پیام می دهند که رنگ زیادی زیر پوست تولید شده است و در نتیجه سلول های رنگ ساز دیگر دانه های رنگی تولید نمی کنند. (رزورسینول، هیدروکینون، آربوتین، آزلائیک اسید، عصاره شیرین بیان)

3) مانع از رسیدن مواد لازم برای تولید رنگ به سلول های رنگ ساز می شوند. (کوجیک اسید)

4) دانه های رنگی تولید شده را در سطح پوست پخش می کنند و مانع از تجمع دانه های رنگی و لک شدن پوست می شوند. (عصاره شیرین بیان)

5) مانع از انتقال دانه های رنگ تولید شده به سطح پوست می شوند.

6) دانه های رنگی تولید شده را شکسته و از بین می برند.

روش های اول تا چهارم در کرم های ضد لک و روش های 5 و 6 در کرم های روشن کننده استفاده می شود. حال به مقایسه 4 کرم ضد لک ایرانی می پردازیم.

معرفی و مقایسه بهترین کرم ها و سرم های ضد لک بازار  :

از ضدلکهای قوی میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

1) سرم روشن کننده و ضد لک قوی متد

2)سرم روشن کننده و ضد لک قوی کرپلاس

3) کرم ضد لک لوملا لایت

4)کرم ضد لک ht کرپلاس

5) ژل کرم روشن کننده و ضد لک قوی hkm  کرپلاس

 

معرفی جداگانه قویترین کرمهای ضد لک ایرانی

⚡ برای خرید مستقیم کرمهای معرفی شده میتوانید بر روی دکمه های پایین هر عکس کرم ضربه بزنید و به راحتی سفارش خود را از متدکالا ثبت کنید. 

1) سرم ضد لک متد

ضد لک 1 - معرفی قویترین کرم های ضدلک بازارimages - معرفی قویترین کرم های ضدلک بازارسرم ضد لک و روشن کننده متد، برای از بین بردن لک‌های مقاوم به درمان بعد از زایمان کاربرد دارد. این سرم به درمان لک‌های ناشی از سن و آفتاب سوختگی نیز کمک زیادی می کند. از دیگر ویژگی های این سرم خاصیت روشن کنندگی آن است. این محصول برطرف کننده تمام تیرگی‌های پوست است. این محصول روشن کننده پوست صورت به همراه خاصیت ضد آقتاب است.

سرم ضد لک و روشن کننده متد با دارا بودن مواد آنتی‌اکسیدان طبیعی، از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت نموده و از رسیدن هر نوع آسیب به پوست جلوگیری می کند. این محصول کاملا ایرانی بوده و توسط متخصصین با تجربه ایرانی مناسب با آب و هوای کشورمان تولید شده است.

ترکیبات اصلی سرم ضد لک متد :

۴% کوجیک اسید: در واقع عمل تیروزین و تولید ملانین را مهار می کند. کوجیک همچنین دارای خواص ضد میکروبی است. مزایای کوجیک اسید عبارتند از: کاهش هایپرپیگمنتیشن (لک‌های پوستی)، ضد پیری و ضد چروک، آنتی باکتریال (ضد باکتری) و ضد قارچ.

۲% فرولیک اسید: یک آنتی اکسیدان گیاهی بوده که کاربرد اصلی آن در محصولات مراقبتی پوست و جلوگیری از پیری پوست است. فرولیک اسید در مبارزه با رادیکال‌های آزاد و همچنین افزایش اثربخشی آنتی اکسیدان‌های دیگر مانند ویتامین های A-C-E که در مشکلات پوستی مثل لکه‌های ناشی از افزایش سن و چروک نقش اساسی دارند مبارزه می کند.

 

۳% ماندلیک اسید: AHA یا جوهر بادام تلخ یک آلفاهیدروکسی است که کاربردی مثل گلایکولیک اسید را دارد با این تفاوت که قرمزی ناشی از استفاده گلایکولیک را این ماده نداشته وآرام و ملایم‌تر لایه‌برداری می کند و این موجب نفوذ بهتر کوجیک و فرولیک اسید و تسریع در درمان میشود.

۳% چای سبز: سرشار از ویتامین C، آنتی اکسیدان‌های قوی،کاروتن، ویتامینA، ویتامین B۱، اسید پانتوتنیک، ویتامین های B است و مانند یک لایه بردار عمل می‌کند و باعث از بین رفتن سلول های مرده و تحریک پوست برای ساختن سلول های جدید می شود.

آنتی‌اکسیدان‌ها خاصیت جوان کننده دارند و از خواص چای سبز برای پوست می‌توان به خاصیت جوان‌سازی و لایه‌برداری آن اشاره کرد. همچنین روند پیر شدن سلول‌ها را به تاخیر انداخته و از خواص مهم آن تسکین و درمان جوش و آکنه است.

موارد مصرف سرم ضد لک و روشن کننده متد:

  • کاهش هایپرپیگمنتیشن (لک های پوستی)
  • روشن کننده با خاصیت ضد پیری و ضد چروک، آنتی‌باکتریال و ضد قارچ
  • محافظ پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و هر نوع آسیب به پوست

روش مصرف سرم ضد لک و روشن کننده متد:

مقدار مورد نیاز از سرم ضدلک و روشن کننده متد (Method) را هر صبح و شب پس از تمیز کردن پوست بر روی نواحی مورد نظر پوست، با ضربات آرام و نرم پخش کنید تا به صورت کامل جذب پوستتان گردد.

ترکیبات سرم ضد لک و روشن کننده متد:

کوجیک اسید فرولیک اسید مندلیک اسید ویتامین ث(اسکوربیک اسید) ویتامین ب ۵ (پنتنول ) ویتامین ب ۳ (نیاسینامید) گلایکولیک اسید چای سبز آلوئه ورا هیالورونیک اسید اوره سدیم PCA عصاره شیرین بیان وآربوتین

 

2)سرم روشن کننده و ضد لک قوی کرپلاس

careplus - معرفی قویترین کرم های ضدلک بازار

images - معرفی قویترین کرم های ضدلک بازار

آفتاب، زایمان، پیری عواملی هستند که سبب می‌شوند پوست ما دچار لک شود و روی پوست ما ناخوشایند به نظر بیایند. سرم ضد لک و روشن‌کننده كرپلاس، به از بین رفتن لک‌های پوستی شما کمک کرده و سبب روشن شدن ناحیه موردنظرتان نیز خواهد شد. این سرم حاوی کوجیک اسید، ترانکسامید اسید، نیاسینامید و مندلیک اسید است به منظور کنترل و مهار عملکرد بیش از حد رنگدانه ملانین است.

کوجیک اسید

کوجیک اسید می‌تواند با جلوگیری از تولید اسید آمینه تیروزین، ساخت ملانین در لک را مهار نموده و به مرور لک را از بین می‌برد.

ویتامین B3

ویتامین ب 3 موجود در این محصول باعث روشن تر شدن پوست و کاهش لک ها خواهد شد و ملانین اضافی را از بین خواهد برد.

موارد مصرف سرم ضد لک و روشن کننده کرپلاس:

  • روشن و یکنواخت‌سازی رنگ پوست
  • از بین بردن انواع لک ها از جمله لک‌های آفتاب سوختگی، لک‌های ناشی از افزایش سن، لک‌های بارداری و لک‌های ملاسما
  • کاهش رنگدانه و روشن‌تر نمودن پوست
  • پیشگیری و رفع انواع لک بارداری و افزایش سن
  • نوسازی پوست
  • حذف رادیکال‌های آزاد

روش مصرف سرم ضد لک و روشن کننده کرپلاس:

روزی 1 الی 2 مرتبه، مقدار لازم از سرم ضد لک کرپلاس را به منطقه‌ی دارای لک بمالید و سپس از کرم ضد افتاب استفاده کنید.

هشدار مصرف سرم ضد لک و روشن کننده کرپلاس:

در صورت مشاهده هرگونه التهاب یا آلرژی مصرف سرم را متوقف کرده و با پزشک خود مشورت کنید.

از استعمال به دور چشم‌ها و تماس با زخم‌های باز خودداری کنید.

شرایط نگهداری سرم ضد لک و روشن کننده کرپلاس:

در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگه‌داری کنید.

دور از دسترس کودکان قرار دهید.

ترکیبات سرم ضد لک و روشن کننده کرپلاس:

سرم ضد لک کرپلاس حاوی کوجیک اسید، ترانکسامید اسید، نیاسینامید و مندلیک اسید بوده که ترکیباتی ایمن‌تر در قیاس با هیدروکینون برای کنترل و مهار عملکرد بیش از حد رنگدانه ملانین می‌باشند.

3) کرم ضد لک لوملا لایت

ضد لک خیلی قوی - معرفی قویترین کرم های ضدلک بازار

images - معرفی قویترین کرم های ضدلک بازار

چرا کرم ضد لک خیلی قوی لوملا لایت؟lomela lite cream
آیا به دنبال محصولی معجزه آسا هستید که به شما کمک کند از شر لکه های سرسخت ملاسما خلاص شوید؟ پس کرم ضد لک لوملا لایت بهترین گزینه برای شماست! این کرم به طور ویژه برای کمک به کاهش ظاهر لک/ملاسما و سایر تغییر رنگ های پوست فرموله شده است. این حاوی مواد فعال قدرتمندی است که با هم کار می کنند تا ظاهر لکه های تیره و تغییر رنگ را کاهش دهند.

کرم ضد لک خیلی قوی لوملا ، یکی از محصولاتی است که برای رفع لک های پوستی توصیه می شود. این کرم شامل هیدروکینون، ترتینوئین و هیدروکورتیزون است که باعث کاهش تولید ملانین در پوست می شوند. همچنین این کرم می تواند باعث ترمیم پوست و کاهش التهابات شود. با این حال، به دلیل قدرت بالای این کرم، باید از استفاده آن با احتیاط استفاده شود و بهتر است با مشاوره پزشک یا متخصص پوست در مورد استفاده این محصول مشورت کنید.

 

ویژگی های کرم ضد لک خیلی قوی لوملا لایت:

  • درمان قوی و سریع انواع لک به واسطه ترکیبات موثر
  • اثر گذاری قابل رویت پس از چند روز استفاده از محصول
  • جهت از بین بردن هر نوع لک در قسمت های مختلف بدن
  • موثر در درمان لک های ناشی از افتاب، جای جوش، لیزر، پیلینگ
  • مناسب جهت از بین بردن لک های مقاوم به درمان
  • مناسب جهت از بین بردن لک ها بر اثر افزایش سن
  • ساخت کشور هند
  • حجم ۲۰ گرم

نحوه مصرف کرم ضد لک خیلی قوی لوملا :

کافیست شب های بر روی لک پوست تمیز بصورت دورانی ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوستتان شود. در طول استفاده از این کرم ضروری است در روز از کرم های ضد آفتاب استاندارد و مناسب استفاده کنید .و حتی الامکان از قرار گرفتن در مقابل نور مستقیم خورشید اجتناب کنید. به جرات می توان گفت ضد لک لوملا لایت ، بهترین کرم ضد لک در بازار است.

نگهداری کرم ضد لک خارجی لوملا :

دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

این محصول برای استفاده کودکان مناسب نمیباشد.

بهتر است محصولات زیبایی را در جای خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم آفتاب نگه دارید.

فواید کرم ضد لک لوملا لایت

در ملاسما

ملاسما یک مشکل پوستی شایع است که باعث ایجاد لکه های تیره و تغییر رنگ روی پوست شما عمدتاً روی صورت می شود. اغلب در دوران بارداری و یائسگی رخ می دهد. کرم لوملا لایت با کاهش تولید ملانین (رنگدانه طبیعی پوست) به روشن شدن این لکه های تیره کمک می کند. رنگ پوست را روشن می کند و ظاهری صاف به پوست می بخشد. کرم لوملا لایت همچنین هرگونه تورم، قرمزی و خارش را کاهش می دهد، به خصوص اگر پوست حساسی دارید. این به افزایش  اعتماد به نفس شما با تغییر ظاهر شما کمک می کند. استفاده از آن را تا زمانی که تجویز شده است ادامه دهید تا از مزایای کامل آن بهره مند

4)کرم ضد لک ht کرپلاس

2کرم روشن کننده ویتامین ث و رتینول کرپلاس - معرفی قویترین کرم های ضدلک بازار

images - معرفی قویترین کرم های ضدلک بازار

🇮🇹 مواد اولیه ایتالیا  🇮🇹

کرم روشن کننده ویتامین ث و رتینول کرپلاس

کرم روشن کننده ویتامین ث و رتینول كرپلاس، حاوی ویتامین C آنتی اکسیدان قوی موثر در کاهش تولید ملانین پوست و روشن‌سازی و جوان‌سازی پوست است. کرم ویتامین ث كرپلاس باعث تحریک کلاژن سازی پوست و کاهش تجمع رنگدانه‌ها و روشن شدن پوست می‌شود، همچنین به ترمیم بهتر زخم و کاهش اسکار ناشی از آن و پیشگیری از ایجاد چین و چروک‌ها و خطوط ظریف کمک می‌کند.

یکی از کاربردهای مهم کرم های روشن کننده، متعادل کردن رنگدانه ها میباشد که باعث کم شدن لکه های تیره، کک و مک و جوش های آکنه می‌شود.

ویتامین C

ویتامین c یا آسکوربیک‌ اسید، یک ویتامین محلول در آب است و اعمال بیولوژیکی متعددی انجام می‌دهد. مهم‌ترین نقش ویتامین C، کمک به تولید کلاژن که یک پروتئین مهم بافت همبندی است می باشد. مصرف موضعی ویتامین C بر روی پوست، می‌ تواند با عوارض اشعه فرا بنفش روی پوست که از علائم آن، آفتاب‌ سوختگی و قرمزی پوست است، مقابله کند.

رتینول

رتینول از مشتقات ویتامین A است که به‌ عنوان عنصر ضد پیری در بیشتر محصولات مراقب از پوست (کرم رتینول) یافت می‌شود. رتینول سلول‌های پوست را بیشتر و درنتیجه تولید کلاژن را تقویت می‌کند. رتینول که قابلیت جذب از پوست را دارد، پس از ترکیب با آنزیم‌های ویژه‌ای به «ترتینوئین» (tretinoin) که حالت اسیدی ویتامین A است، تبدیل می‌شود. محصولات پایدار و درست‌ترکیب رتینول بر بهبود آسیب‌های ناشی از نور خوشید، رفع لکه‌های قهوه‌ای و منافذ غیرعادی پوست اثر چشمگیری دارند. جادوی رتینول در قابلیت بازیابی پوستی نرم‌تر و یکنواخت‌تر است.

موارد مصرف کرم روشن کننده ویتامین ث و رتینول کرپلاس:

  • تحریک کلاژن‌سازی
  • کاهش تجمع رنگدانه‌ها و روشن کردن پوست
  • کمک به ترمیم بهتر زخم و کاهش اسکار ناشی از آن
  • پیشگیری از ایجاد چین و چروک‌ها و خطوط ظریف
  • کاهش اثرات مخرب اشعه UV

روش مصرف کرم روشن کننده ویتامین ث و رتینول کرپلاس:

یک مرتبه ترجیحا شب، این سرم روشن کننده ویتامین C را بر روی لک‌ها مالیده، به صورت ضربه ای آرام بر روی پوست پخش کنید تا جذب شود. در طول روز نیز حتما از ضد آفتاب استفاده کنید.

هشدار مصرف کرم روشن کننده ویتامین ث و رتینول کرپلاس:

در طول مصرف حتما از ضد آفتاب استفاده کنید.

از مالیدن این کرم به اطراف چشم خودداری کنید.

شرایط نگهداری کرم روشن کننده ویتامین ث و رتینول کرپلاس:

این محصول در دمای کمتر از ۳٠ درجه سانتی‌گراد و به دور از نور و رطوبت نگهداری شود و دور از دسترس کودکان قرار گیرد.

5) ژل کرم روشن کننده و ضد لک قوی hkm  کرپلاس

hkm و جعبه و کرم - معرفی قویترین کرم های ضدلک بازار

images - معرفی قویترین کرم های ضدلک بازار
🇮🇹 مواد اولیه ایتالیا  🇮🇹

ژل کرم ضد لک قوی و روشن کننده HKM كرپلاس ، حاوی هیالورونیک اسید، پوست را بازسازی و تقویت نموده و باعث روشن شدن و درخشان کردن آن می شود. ژل کرم ضد لک هیالورونیک اسید كرپلاس، با خستگی، استرس و پیری پوست مقابله نموده و رطوبت و شادابی و شفافیت را به پوست‌های کدر بر می‌گرداند.

این ژل کرم نه تنها از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از UV و رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند بلکه موجب ترمیم سریع، افزایش الاستیسیته، شفافیت و سفت شدن پوست های تحت استرس نیز می شود.

ژل کرم HKM كرپلاس ، با کیفیت و فرمولاسیونی ویژه و باورنکردنی تولید شده است. این سرم با جذب سریع به لایه‌های زیرین پوست نفوذ کرده و در نتیجه به دلیل دارا بودن عصاره شگفت انگیز هیالورونیک اسید سبب درخشانی رنگدانه‌های پوست شده و کلاژن‌سازی پوست را تحریک کرده که این امر موجب جوانی و شادابی پوست شده و خاصیت ارتجاعی و کشسانی پوست دوباره افزایش پیدا می کند.
این محصول هیچگونه حساسیت و عوارضی نداشته و از بین برنده جای انواع لک، کک و مک، خال و جوش‌های سر سیاه بوده و پوست را آبرسانی و هیدراته می‌کند و در نتیجه خشکی پوست را برطرف خواهد کرد و به علاوه این محصول با پاکسازی پوست باعث می‌شود منافذ باز پوست خیلی سریع بسته شوند. هیالورونیک اسید با آبرسانی عمیق پوست سبب حفظ رطوبت و لطافت فوق العاده آن می شود.

موارد مصرف ژل کرم ضد لک قوی و روشن کننده HKM كرپلاس:

یکدست سازی و روشن کنندگی پوست، بازسازی پوست و افزایش تجدید سلولی، کاهش چین و چروک و افتادگی پوست، بهبود شفافیت و انعطاف‌پذیری پوست، کاهش لک‎های ناشی از افزایش سن, جوش و کک و مک و …، تقویت خاصیت ارتجاعی پوست، کاهش نشانه های بالا رفتن سن، جوانسازی پوست

روش مصرف ژل کرم ضد لک قوی و روشن کننده HKM كرپلاس:

روزی ۱ الی ۲ بار بر روی لکها بمالید، به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود.

استفاده همزمان از ضد آفتاب توصیه میشود .

شرایط نگهداری ژل ضد لک قوی و روشن کننده HKM كرپلاس:

این محصول در دمای کمتر از ۳٠ درجه سانتی‌گراد و به دور از نور و رطوبت و خارج از دسترس کودکان نگهداری شود.

هیالورونیک اسید چیست؟

اسیدهیالورونیک ، یک جاذب رطوبت بسیار قوی است و می‌تواند با به‌دام‌انداختن آب در پوست، جلوی ازدست‌رفتن آن را بگیرد. محققان معتقدند میزان اسیدهیالورونیک موجود در پوست با گذشت زمان و شرایط محیطی مختلف کاهش می‌یابد. اگر کشش، خارش، خستگی، تیرگی در زیر چشم و اطراف بینی و همین‌طور افزایش خطوط ریز و چروک‌های سطحی روی صورت خود مشاهده کردید، شما دچار کم‌آبی پوست شده‌اید. به‌همین دلیل باید به‌دنبال راهی برای افزایش هیالورونیک اسید و جبران دهیدراتاسیون پوست باشیم.

انتخاب کرم ضد لک ایرانی مناسب:

به طور کلی، پروسه درمان لک به عواملی مثل:

✔️ علت ایجاد لک: لک بارداری، لک ناشی از افزایش سن، لک ناشی از آفتاب، هورمونی
✔️ نوع لک: لک قهوه ای، لک قرمز، کک و مک، لک جای جوش
✔️ نوع پوست: خشک، معمولی، چرب، مختلط

نکات مهم در استفاده از کرم های ضد لک ایرانی

Untitled - معرفی قویترین کرم های ضدلک بازار

🌟 قبل از شروع استفاده از کرم، مقداری کمی از کرم را روی آرنج تان بزنید، در صورتی که پس از یک روز حساسیت و التهاب زیادی نداشت، شروع به استفاده از کرم کنید.

🌟 زمانی که دوره درمان با استفاده از یک کرم ضد لک را شروع می کنید، حتماً تا پایان دوره و حتی مدتی پس از بین رفتن لک ها از کرم های ضد لک استفاده کنید و بعد از مشورت با پزشک متخصص و دکتر داروساز و با تائید دکتر مربوطه استفاده از کرم را قطع کنید. در صورتی که وسط دوره درمان استفاده از کرم را قطع کنید هم پوست تان آسیب می بیند و هم لک درمان نمی شود.

🌟 تمام کرم های ضد لک پوست را خشک می کنند. حتماً پس از استفاده از کرم ضد لک از یک کرم مرطوب کننده مناسب نوع پوست تان استفاده کنید و در تمام طول دوره درمان و چند هفته پس از اتمام دوره درمان لک از کرم های ضد آفتاب با SPF بالا استفاده کنید.

🌟 کرم های ضد لک بیشترین تاثیر خود را بر روی پوست تمیز و خشک دارند و به همین دلیل بهتر است این کرم ها به صورت پکیج کرم های ضد لک همراه با پاک کننده و کرم ضد آفتاب استفاده شوند. بهترین زمان استفاده از کرم های ضد لک هم شب ها قبل از خواب است. حتماً قبل از استفاده از کرم ضد لک از یک پاک کننده مناسب نوع پوست تان استفاده کرده و پس از آن از کرم ضد لک استفاده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید