محصولات اصل را از سایت متدکالا دریافت نمایید

محصولات اصل را از سایت متدکالا دریافت نمایید

08644223818

سوالات متداول در خصوص سرم ضد جوش

سوالات متداول در خصوص سرم ضد جوش سرم ضد جوش چه می کند؟ ترکیبات مورد نیاز در یک سرم ضد جوش عالی سرم ضد جوش چه عوارضی دارد؟ فواید سرم ضد جوش آکنه چه زمانی از سرم ضد جوش یا آکنه استفاده کنم؟ چه مدت ادامه مطلب

سوالات متداول در خصوص سرم های ضد جوش
بازدید 102

سوالات متداول در خصوص سرم ضد جوش

  1. سرم ضد جوش چه می کند؟
  2. ترکیبات مورد نیاز در یک سرم ضد جوش عالی
  3. سرم ضد جوش چه عوارضی دارد؟
  4. فواید سرم ضد جوش آکنه
  5. چه زمانی از سرم ضد جوش یا آکنه استفاده کنم؟
  6. چه مدت طول می کشد تا سرم ضد جوش (آکنه) اثر کند؟
  7. آیا سرم ضد آکنه یا ضد جوش برای پوست های چرب خوب است؟
  8. چند بار باید از سرم ضد جوش استفاده کرد؟
  9. مزایای استفاده از سرم صورت برای جوش
  10. آیا ویتامین C برای پوست مستعد جوش آکنه مفید است؟
  11. آیا سرم ضد جوش لکه های آکنه را از بین می برد؟
  12. آیا سرم ضدجوش اسکار آکنه را محو می کند؟

سرم ضد جوش چه می کند؟ 

✔رفع جوش های سر سیاه، قرمز و التهابی با اثر طولانی مدت
✔روشن کنندگی پوست
✔یکدست سازی رنگ پوست
✔ از بین بردن لکه‌های تیره
✔پیشگیری از ایجاد جوش های جدید
✔ آنتی اکسیدانی
✔ از بین بردن انواع تیرگی‌های پوست
✔ کاهش قرمزی پوست
✔ التیام بخش تسکین دهنده پوست
✔ لایه بردار ملایم و موثر پوست
✔ عدم تحریک بافت پوست

مورد نیاز در یک سرم ضد جوش عالی - سوالات متداول در خصوص سرم ضد جوش

در سرم ضد جوش یا ضد آکنه به دنبال چه موادی باشم؟

ترکیبات مورد نیاز در یک سرم ضد جوش عالی

1-سالیسیلیک اسید   Salicylic acid

اسید سالیسیلیک بسیاری از محصولات مراقبت از پوست بدون نسخه و نسخه برای پوست مستعد آکنه حاوی اسید سالیسیلیک هستند. این یک اسید بتا هیدروکسی است که یک لایه بردار است و پوست مرده را از بین می برد. این به جلوگیری از مسدود شدن منافذ شما کمک می کند.

2-آزلائیک اسید  Azelaic Acid

یک ترکیب طبیعی، آزلائیک اسید دارای خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی است. همچنین به جلوگیری از تجمع کراتین، پروتئینی که می تواند منافذ را مسدود کند، کمک می کند.

3-روغن درخت چای Tea tree oil

روغن درخت چای این یک اسانس است که از برگ های درخت چای تهیه می شود. ژل حاوی 5% روغن درخت چای ممکن است به اندازه ژل حاوی 5% بنزوئیل پراکسید بر روی آکنه موثر باشد. اما روغن درخت چای ممکن است به سرعت سایر مواد موثر نباشد.
4-اسید لاکتیک Lactic acid

سلول های مرده پوست را که منافذ شما را می بندند از بین می برد. همچنین به حذف چربی اضافی (سبوم) که ممکن است باعث ایجاد جوش شود کمک می کند.

5-ویتامین سی Vitamin C

ویتامین C که رسما به نام اسید اسکوربیک شناخته می شود، یک آنتی اکسیدان است و دارای خواص ضد التهابی است. می تواند به کاهش قرمزی و تورم در پوست مستعد آکنه کمک کند.

سرم ضد آکنه چه عوارضی دارد؟

سالیسیلیک اسید موجود در سرم ضد آکنه عوارض جانبی رایجی از جمله خارش، سوزش، لایه برداری و قرمزی پوست دارد. که آنها معمولا جدی نیستند، اما اگر شما را آزار می دهند یا از بین نمی روند، به پزشک خود اطلاع دهید.

فواید سرم ضد جوش آکنه

به مبارزه با آکنه کمک می کند، پوستی شفاف ایجاد می کند، تولید سبوم را کاهش می دهد، علائم و لک های آکنه را از بین می برد و موانع پوستی را تقویت می کند. برای مشاهده بهترین نتیجه، از سرم ضد آکنه تولسی به صورت روزانه در صبح و شب استفاده کنید.

چه زمانی از سرم ضد جوش یا آکنه استفاده کنم؟

با این حال، به طور کلی، استفاده از سرم صورت برای پوستی درخشان در صبح زمان خوبی برای شروع روز است، زیرا می تواند به کاهش ظاهر لک ها کمک کند و چهره ای شاداب و شفاف به شما بدهد. علاوه بر این، استفاده از سرم آکنه در شب می تواند به تسکین و آبرسانی پوست در هنگام خواب کمک کند.

مدت طول می کشد تا سرم ضد جوش آکنه اثر کند؟ - سوالات متداول در خصوص سرم ضد جوش

چه مدت طول می کشد تا سرم ضد جوش (آکنه) اثر کند؟

درمان با سرم، جوش و لکه های تیره: 3 هفته تا 2 ماه

به همین دلیل است که ممکن است تا ۸ هفته استفاده مداوم طول بکشد تا نتایج حاصل از سرم را مشاهده کنید.

آیا سرم ضد آکنه یا ضد جوش برای پوست های چرب خوب است؟

سرم‌های پوست چرب و مستعد آکنه با ترکیباتی فرموله شده‌اند که به کاهش لک‌هایی مانند جوش‌ها، جوش‌های سرسیاه یا آکنه کمک می‌کند و تولید سبوم را کنترل می‌کند تا پوست شما را متعادل نگه دارد.

چند بار باید از سرم ضد جوش استفاده کرد؟

برای بهترین نتیجه، پیشنهاد می کنیم صبح و شب به عنوان مرحله سرم/درمان استفاده کنید. پس از تمیز کردن و خشک کردن پوست، آن را در تمام ناحیه آسیب دیده بمالید. مرطوب کننده خود را دنبال کنید. اگر در درمان آکنه تازه کار هستید یا پوست حساسی دارید، با استفاده از یک بار در روز شروع کنید و مصرف خود را افزایش دهید.

مزایای استفاده از سرم صورت برای آکنه

سرم های صورت دارای فواید زیادی هستند. آنها می توانند جوش ها را به سرعت ناپدید کنند و می توانند التهاب را کاهش دهند تا جوش ها کمتر قابل توجه باشند. حتی برخی افراد با استفاده از سرم ها پوست خود را به طور کامل پاک می کنند. نکته کلیدی این است که مواد تشکیل دهنده ای را پیدا کنید که برای پوست شما مفید باشد.

آیا ویتامین C برای پوست مستعد جوش آکنه مفید است؟

آیا ویتامین C می تواند به آکنه کمک کند؟ اگرچه مستقیماً آکنه را درمان نمی‌کند، اما می‌تواند به کاهش محصولات جانبی آکنه مانند قرمزی ناشی از التهاب و رنگدانه‌های ناخواسته کمک کند. سعی کنید مقداری ویتامین C را در برنامه روزانه خود در یک سرم غیر کومدون زا قرار دهید تا روتین خود را تقویت کنید.

آیا سرم ضد جوش لکه های آکنه را از بین می برد؟

آنها تولید چربی اضافی را تنظیم می کنند و بافت پوست را متعادل می کنند. علاوه بر این، بسیاری از سرم‌ها حاوی موادی مانند روغن درخت چای و برگ چریش هستند که به دلیل خواص ضد باکتریایی طبیعی خود شناخته می‌شوند و باعث شفاف‌تر شدن رنگ پوست می‌شوند. خوشبختانه، این سرم ها همچنین علائم آکنه را برطرف می کنند و باعث ترمیم پوست می شوند.

آیا سرم ضدجوش اسکار آکنه را محو می کند؟

ممکن است هفته‌ها طول بکشد تا محو شوند و بهترین راه برای تسریع این فرآیند استفاده از سرم های است که ،حاوی ویتامین C، اسید گلیکولیک، اسید سالیسیلیک، نیاسینامید و اسید کوجیک هستند .

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید