محصولات اصل را از سایت متدکالا دریافت نمایید

محصولات اصل را از سایت متدکالا دریافت نمایید

08644223818

بهترین سرم ضد جوش

معرفی بهترین سرم ضد جوش (فوری)  وقتی به دنبال پیدا کردن یک درمان مناسب برای جوش (آکنه) صورت هستید، هزاران محصول با ترکیبات ساخت متفاوت در مقابل شما قرار می‌گیرند. از ژل‌های شستشو گرفته تا سرم ضد جوش صورت و سرم‌های موضعی، گزینه‌ها بسیار زیاد ادامه مطلب

معرفی بهترین سرم ضد جوش (فوری) 
بازدید 3342

معرفی بهترین سرم ضد جوش (فوری) 

وقتی به دنبال پیدا کردن یک درمان مناسب برای جوش (آکنه) صورت هستید، هزاران محصول با ترکیبات ساخت متفاوت در مقابل شما قرار می‌گیرند. از ژل‌های شستشو گرفته تا سرم ضد جوش صورت و سرم‌های موضعی، گزینه‌ها بسیار زیاد هستند. بنابراین نمی‌توان گفت که به طور قطع کدام محصول برای درمان آکنه شما مناسب است. موضوع نا امید کننده این است که با استفاده این محصولات، در بسیاری از موارد مشکل به طور کامل رفع نمی‌شود.

جوش صورت مشکلی است که در بسیاری از افراد از نوجوانی تا حتی پس از 50 سالگی وجود دارد. اگر فکر می‌کنید که جوش‌های سر سیاه و سر سفید خیلی آزار دهنده هستند، جوش‌های عمقی که معمولاً برای بزرگسالان اتفاق می‌افتد، بسیار شدیدتر بوده و خلاص شدن از آن بسیار مشکل تر است.

 

بهترین سرم ضد جوش چه ترکیباتی مفید دارد؟

ترکیبات مورد نیاز در یک سرم ضد جوش عالی

1-سالیسیلیک اسید   Salicylic acid

2-آزلائیک اسید  Azelaic Acid

3-روغن درخت چای Tea tree oil

 4-اسید لاکتیک Lactic acid

5-ویتامین سی Vitamin C

آیا سرم ضد جوش لکه های آکنه را از بین می برد؟

آنها تولید چربی اضافی را تنظیم می کنند و بافت پوست را متعادل می کنند. علاوه بر این، بسیاری از سرم‌ها حاوی موادی مانند روغن درخت چای و برگ چریش هستند که به دلیل خواص ضد باکتریایی طبیعی خود شناخته می‌شوند و باعث شفاف‌تر شدن رنگ پوست می‌شوند. خوشبختانه، این سرم ها همچنین علائم آکنه را برطرف می کنند و باعث ترمیم پوست می شوند.

 

آیا سرم ضد آکنه یا ضد جوش برای پوست های چرب خوب است؟

سرم‌های پوست چرب و مستعد آکنه با ترکیباتی فرموله شده‌اند که به کاهش لک‌هایی مانند جوش‌ها، جوش‌های سرسیاه یا آکنه کمک می‌کند و تولید سبوم را کنترل می‌کند تا پوست شما را متعادل نگه دارد.

چند بار باید از سرم ضد جوش استفاده کرد؟

برای بهترین نتیجه، پیشنهاد می کنیم صبح و شب به عنوان مرحله سرم/درمان استفاده کنید. پس از تمیز کردن و خشک کردن پوست، آن را در تمام ناحیه آسیب دیده بمالید. مرطوب کننده خود را دنبال کنید. اگر در درمان آکنه تازه کار هستید یا پوست حساسی دارید، با استفاده از یک بار در روز شروع کنید و مصرف خود را افزایش دهید.

معرفی قوی ترین سرم ضد جوش (فوری) 

سرم ضدجوش صورت

در این قسمت به معرفی 2 برند معروف از بهترین سرم های ضد جوش پوست می‌پردازیم.

 

1 – سرم ضد جوش نیاسینامید ۱۰٪ + زینک ۱٪ کرپلاس

 نیاسینامید و زینک ترکیبات بسیار مفیدی برای پوست هستند این سرم می تواند باعث کمتر شدن قرمزی صورت، کوچکتر کردن منافذ و از بین بردن جوش و جای جوش روی پوست شود.

  • درمان کننده آکنه یا جوش
  • ضد لک
  • مناسب انواع پوست ها
  • فاقد پارابن، سولفات، الکل، سیلیکون و گلوتن
  • فاقد عطر
  • حجم: ۳۰ میلی لیتر

 

سرم ضدجوش نیاسینامید ۱۰٪ + زینک ۱٪ کرپلاس پروفشنال یکی از بهترین سرم ضد جوش موجود در بازار است که باعث کاهش کمدون های سر سیاه و سر سفید و انسداد منافذ پوست کمک زیادی می کند. این محصول ضد جوش حاوی ترکیبات ضد لک لیپوزومی، با اثرگذاری قابل رویت و تاثیر مستقیم روی لک و یکدست کننده رنگ پوست است.
رفع جوش های سر سیاه، قرمز و التهابی با اثر طولانی مدت – پیشگیری از ایجاد جوش های جدید
حاوی مواد مرطوب کننده جهت پیشگیری از خشکی پوست – کمک به از بین بردن جای جوش
تقویت سیستم دفاعی پوست جهت جلوگیری از رشد باکتری های مولد جوش – التیام

0004 - بهترین سرم ضد جوش

 

سرم ضد جوش نیاسینامید حاوی ۱۰ درصد نیاسینامید و ۱ درصد زینک می باشد.

  • نیاسینامید همان ویتامین B۳ می باشد که علاوه بر عملکرد دارویی و غذایی از آن در محصولات مراقبت پوستی هم استفاده می شود. نیاسینامید خواص متنوعی دارد مثل از بین بردن جای جوش ها و کاهش چروک و خطوط صورت و کاهش تعداد و سایز منافذ باز پوست که ظاهری ناخوشایند را بر پوست ایجاد می کنند.
  • زینک خاصیت ضد التهابی دارد و به درمان جوش ها کمک میکند. هم چنین خاصیت ضد قرمزی دارد و برای کسانی که پوستشان حساس است مناسب است. زینک سبب کنترل غدد ترشح کننده چربی که مستقیما در ایجاد جوش نقش دارند می شود.

روش مصرف : در درمان جوش و آکنه معمولا روزی دو بار توصیه می شود .
هر بار پوست را با آب و صابون شسته و خشک نمایید و سرم ضد جوش متد را روی مناطقی که آکنه دارد به آرامی بمالید و ماساژ دهید و سپس دست ها ی خود را به خوبی بشویید.
مقادیر مصرف ذکر شده ممکن است توسط پزشک تغییر یابند.در افراد با پوست حساس ، استفاده از دارو روزی یک بار توصیه می شود .

admin ajax.php  1 280x280 - بهترین سرم ضد جوش

images - بهترین سرم ضد جوش

images 280x168 - بهترین سرم ضد جوش

مواد اولیه ایتالیا

 

2 -سرم ضد جوش و روشن کننده پوست صورت متد حاوی آزلائیکمزایا سرم ضد جوش قوی و روشن کننده پوست متد

  • سرم ضد جوش متد باعث رفع جوش های سر سیاه، قرمز و التهابی با اثر طولانی مدت
  • سرم ضد جوش متد باعث پیشگیری از ایجاد جوش های جدید
  • حاوی مواد مرطوب کننده جهت پیشگیری از خشکی پوست
  • کمک به از بین بردن جای جوش
  • تقویت سیستم دفاعی پوست جهت جلوگیری از رشد باکتری های مولد جوش
  • التیام بخش و ضد التهاب

علت آکنه، تولید بیش از حد سبوم یا منافذ با باکتری است.یکی دیگر از علل عمومی آکنه سلولهای مرده است که مسدود می شوند کندسرم آزلائیک متد مناسب افرادی است که دارای جوش و جای جوش بوده، پوست حساس و مستعد قرمزی داشته و خواهان پوستی شفاف و یکدست هستند.ترکیبات اصلی سرم ضد جوش۱۵%آزلائیک اسید: آزلائیک ترکیبی است که به طور طبیعی توسط مخمر موجود در پوست سالم تولید می شود.این نیز از دانه گیاهانی  مانند گندم و جو استخراج  می شود.به عنوان یک آنتی اکسیدان، برای روشن شدن پوست، کاهش قرمزی و لکه های تیره ، و مبارزه با آکنه با خواص ضد باکتری و ضد التهاب استفاده میشود.آزلائیک اسید از چندین راه سبب درمان آکنه می شود.۱  -از بین بردن پروپیونی باکتر باکتری که سبب ایجاد التهاب در پوست می شود۲ – آزلائیک اسید کومدولیتیک است، بدین معنی که تعداد کمدون های سرسیاه و سر سفید و انسداد منافذ را کاهش می دهد.۳ –  این دارو هم چنین به از بین بردن سلول ها مرده انباشته شده روی سطح پوست نیز کمک می کند.۴  –  آزلائیک اسید سبب پاکسازی منافذ پوست نیز می شود، با کم شدن تعداد منافذ مسدود، التهاب زیر پوست و در نتیجه جوش نیز کاهش می یابدیکی دیگر از مزایای آزلائیک اسید، قدرت موثر آن در درمان  جای جوش است!۲%زینک pca: ، یک اسید آلی است که جزء غالب عامل طبیعی مرطوب کننده (NMF) یا فاکتور مرطوب کننده طبیعی پوست است.زینک pca نمک روی هست  که دارای خواص مرطوب کنندگی برای حفاظت ازپوست است.درواقع ترکیب تنظیم کننده غدد سبابه وتنظیم کننده ترشح چربی در محصولات آنتی آکنه استفاده می شود وباعث *. کاهش التهاب می شود و از منافذ مسدود شده جلوگیری کند و به همین علت آکنه کمتر وجود خواهد داشت.    

  • ۲%سالیسیلیک اسید: دليل قدرت بسيار اسيد ساليسيليك نفوذ آن به عمق پوست است و به همين دليل ميتواند سطح پوست را بخوبى تميز نمايد.
  • خاصيت ضد التهابى اسيد ساليسيليك موجب ميشود كه در نرمى و لطافت پوست هم موثر باشد.

بنابراين ميتواند تمام نگرانى های پوست های چرب را برطرف نمايد.هیالورونیک اسیدویتامین ب ۵ ب ۳شیرین بیان  آلانتوئین  اوره سدیم PCA۲% چای سبز
روش مصرف بهترین سرم ضد جوش و روشن کننده پوست متد حاوی آزلائیک
دردرمان آکنه معمولا روزی دو بار توصیه می شود . هر بار پوست را با آب و صابون شسته و خشک نمایید و لایه  نازکی از کرم آزلادرئیک را روی مناطقی که آکنه دارد به آرامی بمالید و ماساژ دهید و سپس دست ها ی خود را به خوبی بشویید.مقادیر مصرف ذکر شده ممکن است توسط پزشک تغییر یابند.در افراد با پوست حساس ، استفاده از دارو روزی یک بار توصیه می شودچند نکته مهم * مصرف آزلائیک اسید نه تنها باعث می شود جوش ها پس از درمان از خود ردی باقی نگذارند بلکه سبب ترمیم و بهبود جای جوش   های قدیمی می شود.*آزلائیک اسید را روی کل سطح پوست خود استفاده کنید، مصرف این محصول به صورت نقطه ای و فقط روی جوش ها توصیه نمی شود.چراکه مصرف ترکیب روی کل سطح پوست علاوه بر پیشگیری از ایجاد جوش سبب درمان جای جوش و لک و یکدست شدن رنگ پوست نیز می شود.* آزلائیک اسید در مقایسه با ترتینوئین که سبب تحریک پوست می شود و بنزوئیل پراکساید که سبب خشکی پوست می شود بسیار ملایم عمل می کند.* بنابراین آزلائیک اسید برای پوست های حساسی که تحمل سایر درمان های موضعی ضد جوش را ندارند بهترین انتخاب است.و هم چنین از آنجاییکه مصرف اکثر آنتی بیوتیک های خوراکی و یا ترکیب های موضعی درمان جوش در دوران بارداری ممنوع است،  آزلائیک اسید انتخاب خوبی برای خانم های باردار و شیرده است.
Lightening Serum (Azelaei acid)

ضد جوش و روشن کننده پوست متد حاوی آزلائیک 300x200 - بهترین سرم ضد جوش

images - بهترین سرم ضد جوشimages 280x168 - بهترین سرم ضد جوش

مواد اولیه ایتالیا

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید