محصولات اصل را از سایت متدکالا دریافت نمایید

محصولات اصل را از سایت متدکالا دریافت نمایید

08644223818

اسیدهای مفید برای پوست در 40 تا 50 سالگی

اسیدهای مفید برای پوست در دهه چهل زندگی قرا گرفتن در معرض آلودگی‌های محیطی بیش از هر زمان دیگری روی پوست وعارضی برجای می‌گذارد، به خصوص کسانی که پوست حساسی دارند این عوارض را بیشتر نشان خواهند داد بنابراین استفاده از آنتی‌اکسیدان‌ها برای خنثی کردن ادامه مطلب

اسیدهای مفید برای پوست در 40 تا 50 سالگی
بازدید 75

اسیدهای مفید برای پوست

در دهه چهل زندگی قرا گرفتن در معرض آلودگی‌های محیطی بیش از هر زمان دیگری روی پوست وعارضی برجای می‌گذارد، به خصوص کسانی که پوست حساسی دارند این عوارض را بیشتر نشان خواهند داد بنابراین استفاده از آنتی‌اکسیدان‌ها برای خنثی کردن رادیکال‌های آزاد در سطح پوست بهترین گزینه در این دوره است. اسیدهای زیر با اثر آنتی‌اکسیدانی می‌توانند در چهل سالگی به شما کمک کنند:

  • اسید لاکتیک:اسید لاکتیک یا همان اسیدی که در شیر و لبنیات وجود دارد ملایم و موثر است پس برای کسانی که پوست خیلی حساسی دارند هم قابل استفاده است. این ماده با کمترین اثر تحریک کنندگی، پوست را لایه برداری کرده و روشن‌تر می‌کند و چروک‌های سطحی را به خوبی از بین می‌برد.
  • اسید آسکوربیک:این اسید شکل مصنوعی ویتامین C است که اثر آنتی‌اکسیدانی آن برای همه شناخته شده است. اسید آسکوربیک پوست را روشن و شفاف کرده و تولید کلاژن را در آن افزایش می‌دهد. البته بهتر است هم اسید آسکوربیک و هم اسید لاکتیک را با توصیه و تجویز پزشک مصرف کنید تا از عوارض احتمالی در امان باشید.

اسیدهای مفید برای پوست در 40 تا 50 سالگی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید