محصولات اصل را از سایت متدکالا دریافت نمایید

محصولات اصل را از سایت متدکالا دریافت نمایید

08644223818

خرید انواع شامپو بعد از کاشت مو با قیمت مناسب

شامپو بعد از کاشت مو یا قبل از کاشت مو : شامپو بعد از کاشت مو یکی از انواع شامپو ها می باشد که توانسته سر و صدای زیادی به پا کند. در حقیقت این نوع شامپو به تقویت پیاز مو بعد از کاشت مو، ادامه مطلب

بعد از کاشت مو, بعد از کاشت مو چه کار کنیم, خرید انواع شامپو بعد از کاشت مو, خرید شامپو بدون سولفات, خرید شامپو بعد از کاشت مو, خرید شامپو متد بعد کاشت مو, خرید شامپو مخصوص موهای کاشته شده, رشد مو بعد از کاشت, شامپو بعد از كاشت مو, شامپو بعد از کاشت مو, شامپو پس از کاشت, شامپو پس از کاشت مو, شستشو بعد از کاشت مو, شستن مو بعد از کاشت, طریقه مصرف شامپو بعد از کاشت مو, کاشت مو بعد از سه ماه, کاشت مو بعد از یک ماه
بازدید 129

شامپو بعد از کاشت مو یا قبل از کاشت مو :

شامپو بعد از کاشت مو یکی از انواع شامپو ها می باشد که توانسته سر و صدای زیادی به پا کند. در حقیقت این نوع شامپو به تقویت پیاز مو بعد از کاشت مو، رفع خارش و سوزش و … کمک می کند. افرادی که برای کاشت مو اقدام کرده اند به راحتی می توانند این نوع شامپو را مورد استفاده قرار دهند. لازم به ذکر می باشد که استفاده از شامپو های بعد از کاشت مو به نوع کاشت، نو مو و … بستگی دارد. به همین دلیل قبل از استفاده بهتر است با پزشک مورد نظر مشورت کنید و زیر نظر پزشک به استفاده بپردازید. ناگفته نماند که علاوه بر نوع شامپو باید نحوه استفاده، میزان استفاده و … را با توجه به دستور پزشک باشد.

شامپو بعد از کاشت مو چه ویژگی هایی دارد ؟

یکی از سوال هایی که ممکن است برای برخی از افراد ایجاد شود این است که، شامپو بعد از کاشت مو چه ویژگی هایی دارد. در پاسخ به این سوال باید گفت، این نوع شامپو علاوه بر این به تقویت مو ها کمک می کنند. دارای خاصیت آنتی باکتریال می باشند که مانع از بروز حساسیت و یا مشکلات احتمالی می شود. قرمزی، خارش و سوزش ناشی از کاشت مو را تسکین می بخشد و در درمان آن موثر خواهند بود. لازم به ذکر است که در ساختار این نوع شامپو ها از مواد متعددی استفاده شده است که هر کدام مزیت های متعددی را به دنبال دارند.

خرید شامپو های مخصوص بعد از کاشت مو :

برای خرید انواع شامپو های بعد از کاشت مو باید به نوع شامپو، فرمولاسیون آن ها، قیمت آن، اورجینال بودن محصول و … توجه شود. برای خرید شامپو های بعد از کاشت مو با کیفیت عالی و قیمت مناسب، تنها کافی است از یک مرکز معتبر کمک بگیرید. خرید شامپو های با کیفیت و اورجینال از مراکز معتبر باعث می شود تا محصولات با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید و بهترین نتیجه را از مصرف شامپو دریافت کنید.

 

مزوتراپی2 - خرید انواع شامپو بعد از کاشت مو با قیمت مناسب

شامپو بعد از کاشت مو

 

معرفی شامپو کاشت مو متد

شامپو کاشت مو متد برای کمک به حفظ سلامت و شادابی موهای شما فرموله شده است و به تحریک رشد مو کمک می کند، در حالی که از آسیب محافظت می کند.

شامپوی ملایم برای استفاده بعد از جراحی کاشت مو. شامپو مو متد از پروتئین موجود در مو برای تغذیه و محافظت از موهای جدید استفاده می کند و همچنین به آرامی پوست سر را تمیز می کند. بهترین مواد با کیفیت مانند چای سبز استرالیایی به جلوگیری از خارش و پوسته پوسته شدن موها کمک می کند، در حالی که درخشش و حجم را به موهای جدید باز می گرداند.

این شامپو حاوی کافئین برای بیمارانی که تحت عمل جراحی کاشت مو قرار گرفته اند در نظر گرفته شده است.

یک شامپو عالی برای مردانی که به دنبال رشد مجدد موهای خود پس از کوتاه کردن مو یا کاشت مو هستند.

? کاربردها ضدریزش مو – رویش مو
?? مواد اولیه  استرالیا ??
? مناسب برای موهای چرب و خشک
⭐⭐ گارانتی نماینده رسمی محصولات متد
1f4a1 - خرید انواع شامپو بعد از کاشت مو با قیمت مناسبنحوه سفارش  از طریق سایت یا واتساپ
⏳️ تاریخ انقضاء ۳ سال

 

 

 

IMG 8734 1 - خرید انواع شامپو بعد از کاشت مو با قیمت مناسب

images - خرید انواع شامپو بعد از کاشت مو با قیمت مناسب

پیشگیری از ریزش موی کاهش چربی زائد پوست سر تحریک و فعال سازی پیاز مو افزایش رشد مو افزایش جریان خون مویرگی پوست سر تغذیه و تقویت فولیکول های مو رشد موها رویش مجدد موها حجم : ۲۲۰ میلی لیتر روش مصرف : مقداری از شامپو را بر روی موهای خیس ریخته و به آرامی ماساژ دهید و بعد از ۳ دقیقه آبکشی نمایید .

عملکرد شامپو شستشوی بعد از کاشت مو متد

شامپو شستشوی بعد از کاشت مو، دارای فرمولاسیون تخصصی و گیاهی برای استحکام ریشه مو و تنظیم و کنترل غدد سباسه پوست سر است و مناسب برای شستشوی سر جراحی شده، ملتهب و کاشت شده است. هم چنین شامپو شستشوی بعد از کاشت مو متد باعث مهار عامل اصلی ریزش مو است و به دلیل نداشتن سولفات باعث استحکام و شاداب شدن موها می‌شود.

 

شیوه استفاده از شامپو بعد از کاشت مو متد

از شامپو شستشوی بعد از کاشت مو، به مقدار مناسب روی موها زده و بعد از ۲ الی ۴ دقیقه موها را با آب ولرم شستشو دهید.

توضیحات تکمیلی

شامپو مناسب موهای کاشته شده متد با بهره مندی از فرمولاسیون خاص خود، بهترین عناصر و ترکیبات را برای مراقبت ‌های لازم پس از کاشت مو فراهم می‌كند.

استفاده از این شامپو حاوی کافئین همچنین در رشد موهای کاشته شده نیز موثر است. ترکیبات فعال شامپو کاشت مو متد دارای خواص ضد میكروبی و ضد باکتریایی برای کاهش خطر ابتلا به عفونت و همچنین دارای اثرات ضدالتهابی است که به رفع خارش، سوزش و قرمزی پوست سر کمک شایانی می کند.

شامپو مناسب موی کاشته شده متد علاوه بر قدرت پاک کنندگی مناسب و تمیز کردن موها، تغذیه کننده فولیکول های تازه کاشته شده مو است و آن ها را به شدت تقویت می کند.

از طرفی این محصول با فرمولاسیون و ترکیبات ملایم خود علاوه بر این که چربی پوست سر را کنترل می کند و از ایجاد شوره سر و خارش جلوگیری می کند، بسیار تسکین دهنده پوست سر و التهابات آن است و همچنین به روند ترمیم شدن زخم های ناشی از پیوند مو سرعت می بخشد.

 

عصاره چای سبز

یکی از ترکیبات گیاهی مهم موجود در این شامپو عصاره چای سبز است. چای سبز خواص فراوانی برای پوست و مو دارد. این عصاره خاصیت آنتی اکسیدانی قوی دارد و در حفظ سلامت پوست و موها بسیار موثر است. در ترکیبات این ماده مواد مغذی وجود دارد که در رشد و تقویت موها موثر است و موها را مرطوب و نرم و لطیف می کند.

کاشت مو متد - خرید انواع شامپو بعد از کاشت مو با قیمت مناسب

images - خرید انواع شامپو بعد از کاشت مو با قیمت مناسب

موارد مصرف شامپومتد :

شامپو مناسب برای موهای تازه کاشته شده با قدرت شویندگی ملایم، تغذیه کننده، تقویت کننده و آنتی باکتریال

شامپو22 - خرید انواع شامپو بعد از کاشت مو با قیمت مناسب

در انجمن های نی نی سایت بهترین شامپو بعد از کاشت مو شناخته شده است
شامپو بچه فیروز بعد از کاشت مو مناسب نمیباشد
شامپو کافئین متد بعد از کاشت مو
بهترین خرید شامپو مخصوص موهای کاشته شده را از شرکت ما تجربه کنید
شامپو فرانسوی بعد از کاشت مو هم کیفیت با شامپو کاشت مو متد میباشد

توضیح : تمام مواد اولیه شامپو کاشت مو متد از کشور استرالیا تامین میشود .

(شامپو کاشت مو متد را فقط از نماینده رسمی محصولات متد دریافت کنید)

نظرات کاربران