محصولات اصل را از سایت متدکالا دریافت نمایید

محصولات اصل را از سایت متدکالا دریافت نمایید

08644223818

اسیدهای مفید برای پوست در 50 سالگی و پس از آن

اسیدهای مفید برای پوست در پنجاه سالگی و پس از آن در دهه پنجاه و پس از آن تغییرات بزرگی در بدن زنان رخ می‌دهد و نمود این تغییرات را می‌توان روی پوست بیش از هر قسمت دیگری مشاهده کرد، در این دوره فرآیند بازسازی ادامه مطلب

اسیدهای مفید برای پوست در 50 سالگی و پس از آن
بازدید 287

اسیدهای مفید برای پوست در پنجاه سالگی و پس از آن

در دهه پنجاه و پس از آن تغییرات بزرگی در بدن زنان رخ می‌دهد و نمود این تغییرات را می‌توان روی پوست بیش از هر قسمت دیگری مشاهده کرد، در این دوره فرآیند بازسازی سلول‌های پوست کندتر شده و پوست خاصیت کشسانی خود را تا حد زیادی از دست می‌دهد و خشک‌تر می‌شود. با حساس‌تر شدن پوست، عمیق‌تر شدن چروک‌های به وجود آمده و همچنین لکه‌های پوستی جدید، شما بیش از هر زمان دیگری به درمان پوست نیاز پیدا می‌کنید. بهترین اسید برای استفاده در پنجاه سالگی و پس از آن اسید هیالورونیک است:

اسید هیالورونیک: این اسید خاصیت آبرسانی قوی دارد که می‌تواند به پوست حجم بدهد. این اسید را می‌توان به عنوان سرم یا کرم مرطوب کننده روزمره و یا به صورت تزریقی و فیلر در چروک‌های پوستی هم به کار برد. اسید هیالورونیک می‌تواند پوست شما را بازسازی کند و با استفاده از آن متوجه تغییر محسوس در چروک‌های پوستی و عوارض ناشی از افزایش سن خواهید شد.

**سرم پوست چیست ؟

سرم ها ترکیبات مایع غلیظ، شفاف و چند منظوره ای هستند که با هدف بر طرف کردن عارضه پوستی خاصی طراحی شده اند.

سرم ها ریز مولکول اند، در نتیجه بهتر به داخل منافذ پوست نفوذ می کنند، فوق العاده سبک و سریع جذب میشوند  برخلاف کرم ها فاقد مواد سنگینی مثل پترولاتوم و روغن های معدنی هستند.درست است که سرم های غلیظتر به نسبت گرانتر نیز میباشند اما از آنجا که در هربار مصرف شما فقط یکی دوقطره از آن را استفاده میکنید ( مصرف بیش از حد آن باعث چسبندگی میشود) مدت زمان زیادی طول میکشد تا این سرم تمام شود , پس از نظر هزینه نیز به صرفه میباشد .

**فرق سرم وکرم: شیمیدانان متخصص لوازم آرایشی و بهداشتی و متخصصین پوست معتقدند که سرم از یک کرم بسیار موثرتر میباشد البته این به نوع سرم و نحوه استفاده آن بستگی دارد : سرم های غلیظ دارای مواد تشکیل دهنده فعالی هستند، به طوری که قادرند نسبت به کرم عمیقتر جذب پوست شوند , به همین دلیل این محصولات برای برطرف کردن مشکلات خاصی مانند قرمزی، آکنه و لکه های پوستی بسیار ایده آل میباشند

این سرم ها برای پوستهای چربی که با کرم های سنگین سازگار نیستند , بسیار مناسب میباشد . چون بیشتر سرم ها با پایه آب هستند (یعنی ضد گرفتگی منافذ خواهند بود ) و این آنها را برای پوستهای چرب ایده آل می کند !

   اسیدهای مفید برای پوست در 50 سالگی و پس از آن

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید